Facilitace - řízení pracovních setkání
KURZ JE URČEN PRO
Top management, střední management
NAUČÍME VÁS
Pracovní setkání jsou často zdrojem frustrací všech přítomných a nepřináší očekávané výsledky.
- jak si správně dohodnout vaši roli facilitátora se zadavatelem, aby vaše práce pak byla pozitivně hodnocena
- jak řídit očekávání účastníků a vytvořit atmosféru důvěry
- jak si být vědom/a dynamiky ve skupině a pracovat s ní
- jak dodržet čas a zamezit jeho plýtvání
- jak rozpoznat rezistenci a jak s ní pracovat
- jak řešit situace, se kterými jste nepočítali
- jak „hlídat“ sebe a postarat se o dobrý pocit z vlastní práce facilitátora / facilitátorky
Na našem semináři vás seznámíme s moderními nástroji řízení takovýchto setkání, aby byla jak vysoce produktivní, tak současně motivující.
Umožníme Vám náhled na roli a nástroje facilitátora, včetně sdílení nejlepších tipů a triků. Jeho cílem není ovlivňovat výsledek, ale zapojit co nejvíce zúčastněních do diskuze a dosáhnout společného konsensu, a to v klidné atmosféře.
VÝUKOVÉ METODY
- interaktivní forma a praktická cvičení, role-play, písemné materiály
- individuální poradenství či příprava facilitátora na konkrétní práci